Zimowisko 12-16.02

image_pdfimage_print

12 lutego uczniowie naszej szkoły rozpoczęli zimowisko. Uczestniczyło w nim 32 uczniów, opiekę nad grupą sprawowało czworo opiekunów: Małgorzata Kania, Gabriela Ogar, Anna Kopytko oraz Joanna Cebula.

Dzień 5 – piątek

W ostatnim dniu zimowiska zwiedzaliśmy Podziemia Rynku Głównego w Krakowie – Muzeum Historyczne Miasta Krakowa. Pani przewodnik bardzo interesująco opowiadała nam o dawnych losach Krakowa. Usłyszeliśmy też legendę która mówi o tym jak miasto zyskało swoją nazwę.
Byliśmy też wewnątrz kościoła Mariackiego. Karmiliśmy gołębie, zakupiliśmy też drobne pamiątki.

Dzień 4 – czwartek

Kolejny dzień upłynął nam wesołej atmosferze. Po śniadaniu pojechaliśmy do kina Planeta w Brzesku gdzie obejrzeliśmy bardzo zabawny film pt. „Tedi i mapa skarbów”. Po seansie udaliśmy się do Muzeum Regionalnego w Brzesku gdzie dowiedzieliśmy się wiele ciekawych rzeczy. Po powrocie do szkoły zjedliśmy pyszny obiad a następnie graliśmy na sali gimnastycznej w różne gry ruchowe.

Dzień 3 – środa

W planie dzisiejszego dnia mieliśmy wycieczkę do Wiśnicza. Zwiedziliśmy przepiękny zamek Kmitów i Lubomirskich o którym bardzo ciekawie opowiadała nam Pani przewodnik. W Bastionie VR mieliśmy możliwość obejrzenia wirtualnej rzeczywistość pozwalającej na podróż w czasie, łączącej ekscytującą zabawę z informacją o przeszłości. Prezentacja z wykorzystaniem urządzenia zwanego Occulus to swobodny lot przez XVII-wieczny wiśnicki zamek. Obejrzeliśmy jego wnętrza i życie mieszkańców…

Kolejnym punktem wycieczki było zwiedzanie Muzeum pamiątek po Janie Matejce – „Koryznówka”…

Po powrocie do szkoły zjedliśmy ciepły obiad a pozostały czas spędziliśmy na wspólnych zabawach i oglądaniu filmu pt. „Magiczny las”.

Dzień 2 – wtorek

Dziś zwiedziliśmy Zamek w Dębnie, choć było dość chłodno atmosferę podgrzewały opowieści Pani Przewodnik oraz zabawy na śniegu …

Po powrocie zjedliśmy ciepły obiad i udaliśmy się na salę gimnastyczną gdzie graliśmy w „zbijaka” oraz inne gry….

Po krótkim odpoczynku oraz podwieczorku urządziliśmy sobie małą zabawę na zakończenie karnawału 🙂

Dzień 1 – poniedziałek

Dzisiejszy dzień upłynął nam szybko i w miłej atmosferze. Po śniadaniu odwiedził nas Pan Policjant który wygłosił prelekcję między innymi na temat bezpieczeństwa w czasie ferii zimowych oraz różnych zagrożeń na jakie można natknąć się korzystając z Internetu. Po obiedzie cała grupa pojechała na basen gdzie Pan Rafał Madej przeprowadził ciekawe zajęcia w wodzie, był też czas na swobodną zabawę oraz zjazdy na zjeżdżalni.